torsdag den 20. februar 2014

VINDERNE

Konkurrencen sluttede igår aftes og i dette indlæg kan du se om du er en af de heldige vindere. :)
Politikens Forlag gav  5 bøger af  "Sund og slank med 5:2" og smed 5  Ebogs-versioner oven i puljen tilsidst. Jeg vil gerne sige tak for den store deltagelse og kan næsten godt love at der kommer mere af den slags i år. ;)

Men nu til vinderne:


Vindere af bogen "Sund og slank med 5:2" : 

- Charlotte Louise Lundgaard 
- Dorte Kjeldsen
- Katrine Jacobsen
- Lotte Hansen
- Morten Ravn Jensen

Vindere af E-bogen  "Sund og slank med 5:2" :

- Michelle Hjorth
- Martin Lorange 
- Sanne Tranberg 
- Rigmor Mark
- Sascha Elmelund

NB: I vil blive kontaktet på Facebook inden 15 min, så tjek jeres indbakke under "ANDET" !


2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at komme i gang med bogen, når jeg får den :). Jeg er allerede godt i gang med den "rigtige" 5:2 bog.

    SvarSlet