tirsdag den 25. marts 2014

Før/efter billede

Katja har indsendt dette før/efter billede sammen med en lille tekst, tak for det :) Det er bare super flot og sikke en forandring !!! :) Har du lyst til at indsende før/efter billeder og/eller din succeshistorie - så send gerne på 52kuren.nu@gmail.com


"Jeg startede på kuren for 5 uger siden. D. 10/02, fik bogen ("5:2 kuren") i gave d. 9/2 og så sprang jeg bare ud i det.  Jeg har længe gerne ville tabe mig, og vil gerne tabe mig mere endnu  5:2 kuren er nem og overskuelig, og alle kan være med da det ikke koster noget som andre kure gør. Jeg dyrker altid motion på mine fastedage, så forbrænder jeg endnu mere. Jeg træner 3-4 gange om ugen.  Jeg spiser sund mad i hverdagene - undgår, pasta, ris og Hvidt brød. Til gengæld kan jeg tillade mig at spise det i weekenden hvis jeg har lyst og slik."






3 kommentarer:

  1. Lyder sku ik sundt! Hvis man har viljen kan man sagtens bare ved attænke på hvad man indtager og hvilke mængder samt motion... men flot m tabet a vægt alligevel

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad lyder ikke sundt ?

      Slet
  2. Det er bare så flot ;) Hvor meget har du tabt dig???
    Til den Anonyme ( hvorfor er man egentlig anonym her??) Denne kur er blevet bedømt i tv som en sund kur der modvirker livsstil sygdomme, så den er ikke farlig ;)

    SvarSlet