mandag den 24. februar 2014

Erfaringer: 1. fastedag

Sabine Munch har sendt mig en mail om hendes første fastedag, tak for det ! Har du en succeshistorie evt. med før/efterbilleder og vil have det delt her på bloggen ? - Så tøv ikke med at sende det til mig via Bloggens Facebookside eller via mail: 52kuren.blogspot@gmail.com

----


Jeg har en lille bitte succes historie jeg gerne vil dele. 
Jeg er under uddannelse til Musicalperformer, hvilket vil sige at jeg danser mellem 3 og 5 timer om dagen og styrketræner i fitnesscenter bagefter. 
Jeg havde hørt meget godt om kuren, eftersom min morbror var en af testpersonerne i En Kur Der Dur på Tv2. 
Men ærligt talt. Det lød jo på ingen måde til at kunne passe ind i min hverdag, som nærmest er planlagt ud fra mellemmåltider for at have nok energi til hele dagen på skolen. 
MEN! Så skete det helt vilde da jeg første gang fastede på en af det mest aktive dage i ugen: 

Jeg vågner ved 6.30 tiden med dundrende hovedpine, jeg spiser morgenmad, tager i skole og tænker det her bliver en lang fastedag., men ca. ved 10.30 tiden er min hovedpine væk. Jeg når til middag og begynder at frygte eftermiddagen som er proppet med fysisk aktivitet. Men underligt nok føler jeg mig ekstremt glad og frisk. Under eftermiddagen kan jeg godt mærke at jeg måske ikke har lige så mange kræfter, men jeg er stadigvæk helt ovenpå, min koncentrationsevne er helt i top og jeg nyder dansetimerne mere end jeg længe har gjort. Måske fordi jeg ikke føler mig træt i hovedet. 

Da jeg har overstået alle dagens dansetimer er jeg stolt og finder min aftensmad frem. Jeg havde regnet med at jeg ved denne tid (17.30) ikke kunne stå på mine ben, men jeg er stadigvæk fuld af energi og ender med at tage hen i fitnesscentret og styrketræne og tager glad og fornøjet hjem bagefter. 
Selv dagen efter denne fastedag var det som om at jeg stadigvæk levede højt på mit energiboost og var ekstremt positiv. 

Den her kur - den er jo helt fantastisk!



1 kommentar:

  1. Jeg har fulgt metoden i 3 uger nu men kun med 1 dags faste og har tabt mig 11/2 kg. De andre dage tænker jeg mig om men har både spist kage og drukket alkohol i løbet af perioden. Hvis vægten begynder at stå stille vil jeg springe på 2 dage men indtil da vil jeg nyde det de andre 6 dage i ugen.

    SvarSlet