mandag den 24. februar 2014

Hvem er jeg ?

Jeg er blevet spurgt et par gange om hvem der står bag denne blog og Facebooksiden "5:2 kuren", så jeg vil da lige ganske kort fortælle lidt om mig selv.

Jeg hedder Marie, men bliver også kaldt Amira (skiftede navn til Marie i august 2013). Jeg er 31 år og er gift på 4. år med min mand Ivan. Vi bor sammen i en lille by i jylland. Vi har i en periode boet ½ år i Californien og det er vores drøm på sigt at flytte til Usa igen.

Jeg tror det var i foråret 2013 jeg første gang stiftede bekendtskab med 5:2, da jeg så et program med den bristiske læge Michael Mosley. Programmet hedder "Eat, fast and live longer". Jeg blev meget fascineret af denne levestil som det er, især pga. alle de helbredsmæssige fordele. Jeg er ikke selv overvægtig, men det ville ikke skade at tabe et par kilo eller to. ;) Der gik dog et par måneder med research osv. før jeg og efterfølgende min mand begyndte på 5:2.

I august lavede jeg så Facebook siden "5:2 Kuren." Jeg fandt ikke selv en side om det på Facebook, så hvorfor ikke selv lave en, tænkte jeg. Jeg har også nogle andre Facebook sider, og nyder at hygge lidt med det - så intet nyt i det. De første 4 måneder voksede siden med 400 "fans". Først her i det nye år begyndte I at strømme til siden - især efter jeg lavede konkurrencer og 5:2 var med i "En kur der dur". Det førte til at jeg lavede denne blog, da jeg tænkte det ville være mere overskueligt med opskrifter osv.  Det skal siges at jeg ikke er ekspert indenfor 5:2, så derfor vil I opleve at også jeg laver fejl og det er jeg ikke bleg for at indrømme, men får jeg et spørgsmål mm. vil jeg gøre mit for at finde det rette svar på det.

Det var lidt om mig :) Håber det gav lidt svar :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar