onsdag den 12. marts 2014

Erfaringer: Pia's succeshistorie

Pia har sendt mig en mail om hendes erfaringer med 5:2, tak for det ! 
Har du en succeshistorie evt. med før/efter billeder og vil have det delt her på bloggen ? - Så tøv ikke med at sende det til mig via Bloggens Facebookside eller via mail: 52kuren.nu@gmail.com
---


Hej 
Jeg vil gerne fortælle om min oplevelse om 5:2 kuren og den har virket rigtigt godt på mig. Jeg startede den 30-9-13 og vægten stod på 109 kg. Nu ligger den på 85 kg som er mit mål -  og nu forsætter jeg med 6:1 for at holde den.. 
Jeg har fastet mandag og tirsdag i alle de måneder og det har været fint med mig at have 2 dage efter hinanden og har ikke haft hovedpine og svimmelhed , tværtimod har jeg fået meget mere overskud og er blevet et meget gladere kvinde, så det er en kur jeg har med mig resten af mit liv. D en er flettet ind i mit liv. 

Mvh Pia


Her kan du læse nogle gode råd til de nye på 5:2: Klik her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar